اخبار و مطالب ورزشی-لوازم ورزشی

اخبار و مطالب ورزشی-لوازم ورزشی

اخبار و مطالب ورزشی-لوازم ورزشی

اخبار و مطالب ورزشی-لوازم ورزشی

راهنمای خرید لوازم ورزشی2

مت ورزشی (تشک ورزشی)





مت های ورزشی برای راحتی در ورزش کردن در هنگام دراز کش و یا نشسته هستند. آن ها راحتی را در هنگام ورزش کردن برای شما به ارمغان می آروند. مت های ورزشی باید نرم و با کیفیت بالا باشند.


دمبل و هالتر




دمبل ساده ترین نوع از تجهیزات قدرتی است که در باشگاه ها به وفور دیده می شود. آن ها بهترین وسائل برای استفاده در خانه نیز هستند. دمبل ها در وزن های گوناگون ساخته شده اند، بسیاری از آن ها از یک میله کوچک و تعدادی وزنه ساخته شده اند که به ورزشکار اجازه می دهند وزنه مورد نظر را انتخاب کنند.


هالتر بعد از دمبل شناخته شده ترین نوع از تجهیزات قدرتی است که تنها از یک میله بلند و تعدادی وزنه ساخته شده است. آن ها برای یکپارچه سازی انواع حرکت های مخصوص بدنسازی ساخته شده اند.


کش ها و نوارهای ورزشی





کش های ورزشی می توانند برای تمرین های قدرتی برای تمام بخش های بدن مورد استفاده قرار گیرند. ویژگی های جذاب آن ها شامل: هزینه کم، وزن سبک، قابلیت حمل و سهولت  در ذخیره سازی است. استفاده از این وسائل به نوع حرکت فرد بستگی دارد. سعی کنید حرکت های مرتبط با کش ها را با تکرار بالا دربیشتر روز های هفته انجام دهید.


دستگاه های بدنسازی




دستگاه ها و ماشین های بدنسازی جهت انجام حرکت های بدنسازی مورد استفاده قرار می گیرند. تعدادی از این دستگاه ها به مانند اسکات جهت تقویت عضلات باسن و پاها، دستگاه های سیم کش برای تقویت گروه های مختلف عضلانی، دستگاه پرس پا و غیره … شناخته شده هستند. همچنین وسائلی به نام دستگاه های بدنسازی چند کاره نیز ساخته شده اند که تنها یک دستگاه برای انجام مجموعه ای از حرکت های بدنسازی برای گروه های عضلانی متفاوت هستند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.